SSM și SU

servicii complete, personalizate pentru fiecare societate în parte

SSM: Sănătatea și securitatea în muncă
SU: Situații de urgență

Servicii obligatorii, în conformitate cu Legea 319/2006, Legea 307/2006 și Legea 481/2004.

Vreau Audit Gratuit

SSM (Sănătatea și Securitatea în Muncă | Protecția muncii)

Cine are NEVOIE de servicii SSM?

Orice companie nouă cu minim 1 angajat care trebuie să aibă implementate serviciile SSM conform legislației.

Orice companie care are deja serviciile SSM implementate prin angajați proprii și au nevoie de suport extern.

Orice companie care are un furnizor de servicii SSM, dar nu mai are încredere și nu este mulțumită de colaborare.
Verifica existența actelor tale SSM prin acest Checklist și solicită un audit GRATUIT.

Orice companie care a primit măcar o amendă de la ITM și care își dorește pe viitor ZERO AMENZI.

Vreau oferta

Care sunt BENEFICIILE serviciilor SSM personalizate și implementate de către RSGE?

1. La Semnarea Contractului
(în primele 14 zile)

Compania ta primește documentația SSM implementată corect.

  • Completarea Checklist-ului SSM cu documentația necesară.

  • Colectarea informațiilor personalizate

  • Întocmirea documentației.

Angajații tăi beneficiază de instruire inițială și dețin actele necesare completate corect.

  • Completarea Fișelor individuale.

  • Instruire la sediul firmei.

  • Workshop online sau la sediul firmei.

  • Demonstrații practice la sediul firmei.

2. Pe durata Contractului

Angajații tăi beneficiază de instruirea periodică.

  • Completarea Fișelor individuale

  • Instruire la sediul firmei

  • Workshop online sau la sediul firmei

  • Demonstrații practice la sediul firmei

Spațiul, echipamentele și documentele tale SSM sunt verificate trimestrial.

  • Întocmire Nota de control care conține:

    • Neregulile constatate
    • Măsurile propuse
  • Implementarea măsurilor propuse

Atunci când compania va avea un control, NU va primi  amendă.

  • Reprezentare la Control ITM
    *Dacă totuși vei fi sancționat, NOI PLĂTIM AMENDA.

Suport și consultanță 24/7 pentru urgențe SSM.

  • Suntem disponibili 24/7 prin telefon sau e-mail pentru orice situație SSM urgentă.

Vreau oferta

Care sunt ETAPELE unei colaborări cu ZERO AMENZI?

Dacă NU ai avut până acum servicii de SSM

Pasul 1

Semnăm contractul de prestări servicii SSM.

Pasul 2

Întocmim Documentația și Fișele de instruire.

Pasul 3

Predăm Documentația și Fișele de instruire.

Pasul 4

Realizăm Instruirea periodică și Nota de control.

Pasul 5

Acordăm suport 24/7 + Asistență la Controale când e necesar.

Dacă AI deja servicii de SSM

Pasul 1

Semnăm contractul de prestări servicii SSM.

Pasul 2

Realizăm AUDITUL documentației și a echipamentelor SSM.

Pasul 3

Întocmim Documentația și Fișele de instruire unde este cazul, conform Auditului realizat.

Pasul 4

Predăm Documentația și Fișele de instruire.

Pasul 5

Realizăm Instruirea periodică și Nota de control.

Pasul 6

Acordăm suport 24/7 + Asistență la Controale când e necesar.

Vreau oferta

SU / PSI (Situații de Urgență)

Cine are NEVOIE de servicii SU?

Orice companie nouă cu minim 1 angajat și cu SEDIU care trebuie să aibă implementate serviciile PSI conform legislației.

Orice companie cu SEDIU care are deja serviciile SU / PSI implementate prin angajați proprii și au nevoie de suport extern.

Orice companie cu SEDIU care are un furnizor de servicii SU / PSI, dar nu mai are încredere și nu este mulțumită de colaborare.
Verifica existența actelor tale PSI prin acest Checklist și solicită un audit GRATUIT.

Orice companie cu SEDIU care a primit măcar o amendă de la ISU și care își dorește pe viitor ZERO AMENZI.

Vreau oferta

Care sunt BENEFICIILE serviciilor SU / PSI personalizate și implementate de RSGE?

1. La Semnarea Contractului
(în primele 14 zile)

Compania ta primește documentația SU / PSI implementată corect.

  • Completarea Checklist-ului SU /PSI cu documentația necesară.

  • Colectarea informațiilor personalizate.

  • Întocmirea documentației.

Angajații tăi beneficiază de instruire inițială și dețin actele necesare completate corect.

  • Completarea Fișelor individuale.

  • Instruire la sediul firmei.

  • Workshop online sau la sediul firmei.

  • Demonstrații practice la sediul firmei.

Sediul companiei  va fi dotat cu toate echipamentele de prevenire a incendiilor.

  • Lista cu echipamentele necesare, special personalizată pentru compania ta.

2. Pe durata Contractului

Angajații tăi beneficiază de instruirea periodică.

  • Completarea Fișelor individuale.

  • Instruire la sediul firmei.

  • Workshop online sau la sediul firmei.

  • Demonstrații practice la sediul firmei.

Spațiul, echipamentele și documentele tale SU/ PSI sunt verificate trimestrial.

  • Întocmire Nota de control care conține:

    • Neregulile constatate
    • Măsurile propuse
  • Implementarea măsurilor propuse

Atunci când compania va avea un control, NU va primi  amendă.

  • Reprezentare la Control ISU
    *Dacă totuși vei fi sancționat, NOI PLĂTIM AMENDA.

Suport și consultanță 24/7 pentru urgențe SU / PSI

  • Suntem disponibili 24/7 prin telefon sau e-mail pentru orice situație urgentă.

Vreau oferta

Care sunt ETAPELE unei colaborări cu ZERO AMENZI?

Dacă NU ai avut până acum servicii de SU / PSI

Pasul 1

Semnăm contractul de prestări servicii SU / PSI.

Pasul 2

Întocmim Documentația și Fișele de instruire.

+ Obținem Autorizația

Pasul 3

Predăm Documentația și Fișele de instruire și prezentăm materialele.

Realizăm Necesarul de echipamente.

Pasul 4

Dotăm sediul / spațiul cu echipamentele necesare.

Pasul 5

Realizăm periodic Instruirea, Nota de control și Raportul de apărare împotriva Incendiilor.

Pasul 6

Acordăm suport 24/7 + Asistență la Controale când e necesar.

Dacă AI deja servicii de SU / PSI

Pasul 1

Semnăm contractul de prestări servicii SU / PSI.

Pasul 2

Realizăm AUDITUL documentației și a echipamentelor SU / PSI.

Realizăm Necesarul de echipamente dacă este cazul

+ Obținem Autorizația

Pasul 3

Întocmim Documentația și Fișele de instruire unde este cazul, conform Auditului realizat.

Pasul 4

Predăm Documentația și Fișele de instruire, precum și actele pentru dotarea cu echipamente.

Pasul 5

Realizăm periodic Instruirea, Nota de control și Raportul de apărare împotriva Incendiilor.

Pasul 6

Acordăm suport 24/7 + Asistență la Controale când e necesar.

Vreau oferta

12 avantaje de ce să lucrezi cu echipa de experți RSGE?

1

Ajungem la tine rapid fiindcă avem acoperire națională și ne deplasăm oriunde.

2

Primești instruire online gratuită sau la sediul firmei.

3

Ai documentația pregătită în timp record.
În regim de urgență este posibil în doar  24 de ore.

4

Nu pierzi timpul în relaționarea cu noi fiindcă suntem super digitalizați.

5

Ai control de la ITM, sau ISU? Ajungem la întâlnire în cel mai scurt timp posibil!

6

Ai garantat prin contract ZERO AMENZI.
Nu uita, amenzile pot ajunge până la 100.000 lei!

7

Primești Suport 24/7 pentru situațiile de urgență.

8

Ești asigurat că ai corect întocmite toate documentele, precum și echiparea corectă a sediului tău.

9

Ești asigurat că vei avea mereu actualizate serviciile conform legislației în vigoare.

10

Ai angajații bine instruiți și cunosc legislația.

11

Ai acces mereu la o echipă de experți cu peste 10 ani de experiență în domeniu.

12

Beneficiezi de servicii personalizate fiindcă suntem maleabili după nevoile tale.

Ce spun partenerii noștrii

Parteneri

‘‘Colaborăm cu echipa RSGE de mai bine de 10 ani. Pentru că sunt atât de bine pregătiți, ne economisesc timpul cu explicațiile și ne oferă rapid soluții personalizate.’’

Irina Ceontea
Site Manager

‘Am ajuns în viitor! O companie foarte digitalizată! Am acces la un dashboard unde văd situația actuală, iar instruirea online este utilă.’’

Nicoleta Nae
Director Financiar

‘‘Am avut 5 controale până acum și nicio amendă. Pentru mine aceasta înseamnă că am găsit un furnizor bun de servicii.’’

Catalin Paduraru
Manager Bike Geek

Vreau oferta

Garantăm prin contract ZERO AMENZI!

Oferim servicii personalizate după nevoile companiei tale și avem încredere 100% în echipa de experți RSGE.

Completează formularul și te vom contacta în timpul programului în maximum 23 de minute!