Căutăm

Account Manager / Inspector SSM – Tehnic birou

Descrierea job-ului:

Activitatea se desfasoara, 80% din timp, la birou nostru din sector 5, Bucuresti.

  • Vei intocmi documentatii de specialitate SSM / SU;

  • Va insoti clientii la controale SSM / SU;

  • Vei acorda suport clientilor companiei;

  • Vei programa exercitii de evacuare;

  • Vei intocmi schite de evacuare;

  • Vei intocmi materiale (prezentari PowerPoint) pentru instruirile periodice SSM / SU;

  • Vei pregăti documente pentru întâlnirile CSSM;

  • Vei acorda suport in cercetarea de evenimente;

  • Vei efectua instruiri introductiv generale SSM / SU;

  • Vei completa fise de instruire SSM / SU.

Candidatul Ideal:

  • Sa fie responsabilă, organizată, punctuală și comunicativă;

  • Sa detina capacitate de planificare şi prioritizare;

  • Sa fie sociabil;

  • Sa aibe atitudine pozitivă;

  • Sa fie atent la detalii – fac diferenta de cele mai multe ori;

  • Sa ii placa munca in echipa si sa colaboreze cu toti colegii;

  • Sa gandeasca lucrurile pe termen lung si sa aiba rabdare sa faca activitati care aduc rezultate de durata;

Avantaje:

  • Sa detina studii superioare de specialitate sau curs Inspector SSM de minim 80 ore;

  • Sa detina experienta de minim 1 an ca si Inspector SSM si/sau CTPSI;

  • Sa ii placa sa invete lucruri noi si sa se dezvolte continuu;

  • Sa stie Microsoft Office si pachetul Google Docs (este un avantaj);

  • Sa detina cunostinte de utilizare AutoCad (este un avantaj);

Daca vrei sa ne cunoastem, completeaza formularul de mai jos si un consultant RSGE te va contacta.

Adauga in titlu e-mailului postul pentru care aplici, urmat de numele tau.

Ex: Account Manager – Andrei Ionescu

Suna tentant?
Hai in echipa RSGE!