Căutăm

Asistent Manager

Descrierea job-ului:

Vei lucra de luni pana vineri intre 09:00 si 13:30 (part time), in biroul din zona Cotroceni.

Salariul consta intr-o parte fixa, la care se adauga anumite bonusuri!

  • Vei Indeplini activitatile de secretariat (preluare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, pregatire diferite documente de management);

  • Activitati de protocol: responsabilitatea de a organiza deplasarile si activitatile de echipa (team building, delegatii, Party, zile de nastere angajati), primirea vizitatorilor;

  • Programare si stabilire intalniri interne: Ex: Meeting echipa pe probleme legislative;

  • Participa la intalnirile zilnice/saptamanale si completeaza Minuta;

  • Politica de raspuns reclamatii / furnizori (produse deteriorate, receptionare produse gresit, etc);

  • Vei gestiona relatia cu unii furnizori;

  • Vei transmite documente prin posta, e-mail;

  • Vei gestionarea registrului de intrari – iesiri; (REGISTRATURA ACTE);

  • Vei aproviziona unele categorii de produse;

  • Organizarea documentelor in arhiva;

  • Vei completa unele rapoarte – lunare si trimestriale – Rapoarte de analiza a pietei;

  • Vei actualiza procedurile interne ale companiei conform model, atunci cand este cazul;

  • Solutionare recuperare bani colete deteriorate Curierat.

Daca vrei sa ne cunoastem, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail [email protected]
Trierea CV-urilor se face si in baza scrisorii de intentie/e-mail sau video.

Adauga in titlu e-mailului postul pentru care aplici, urmat de numele tau.

Ex: Account Manager – Andrei Ionescu

Suna tentant?
Hai in echipa RSGE!