Working Agreement – Expert Marketing

Ce fel de OM de Marketing cautam si care este rolul tau in echipa noastra:

Cautam o persoana reala si asumata. Noua, la RSGE, ne place sa fim diferiti si intelegem ca doar actionand ca o echipa in care fiecare are un rol si responsabilitati clare, pe care si le asuma inca de la inceput, putem face performanta.

Rolul tau este sa aduci lead-uri (prospecti) calificati prin orice mijloc.

Un om de Marketing are responsabilitatea reputației companiei noastre, RSGE, pe care vrem sa o mentinem in zona de elita.

Alaturi de cine vei lucra si de ce este fain sa lucrezi in echipa RSGE:

Poti lucra de acasa (de oriunde ai fi), atat timp cat respecti intalnirile echipei. Liderul tau este Stefan Panaitiu.

Stefan a fondat RSGE in 2011 din dorinta de a oferi oricarei companii posibilitatea de a se degreva de povara activitatilor administrative obligatorii si cu impact asupra dezvoltarii afacerii (SSM, SU, RSVTI, HACCP, HR, Mediu), dar si experienta de a interactiona cu experti intr-un mod in care sa simti ca discuti cu elite, care te ghideaza spre bine.

Daca iti faci treaba respectand procesele, cu siguranta te vei intelege cu noi.

In cadrul discutiei de la interviu vei primi toate detaliile, precum si suportul fizic cu informatiile parcurse, astfel incat sa poti lua cea mai buna decizie pentru tine.

Video Echipa RSGE:

Ce trebuie sa stii mai exact:

  • Sa urmezi procesul de marketing si sa urmaresti atingerea obiectivelor KPI in functie de fiecare canal folosit (CPC, social media ads, youtube, email, etc);
  • Sa aduci valoare in identificarea avatarului de client;
  • Sa iti organizezi programul zilnic si sa participi la intalnirile de echipa cu atitudinea potrivita;
  • Esti cunoscator al tool-urilor Google de marketing digital (ex. Google Ads, Google Analytics, Data Studio, Google Search Console, Google Merchant, Google Tag Manager);
  • Esti cunoscator al tool-urilor Social Media Ads de marketing digital (ex. Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads);
  • Esti cunoscator al tool-urilor de evaluare SEO a unui website;
  • Esti incantat/a sa folosesti tool-uri pentru gestionarea activitatii (ex. Zoom, CRM, pachetul Microsoft Office, etc) si ai abilitati tehnice de utilizare a tool-urilor digitale de marketing si nu numai;
  • Sa colaborezi cu restul echipei de marketing cat si cu celelalte departamente in vederea atingerii obiectivelor;
  • Sa livrezi rezultatele pentru care a venit in echipa;

Responsabilitatile tale vor fi:

  • Atragerea prospectilor calificati in site pentru a completa unele date prin care pot fi contactati ulterior in scopul de încheierea contractelor pentru a deveni noi clienti
  • Realizarea Indicatorilor de performanta (KPI numar prospecti noi lunar, rata de conversie din vizitator in propspect, raportul intre investitie si rezultat)
  • Prezentarea produselor si serviciilor, prin realizarea de cataloage si oferte pentru lead-uri, campanii de bannere, advertoriale, texte, infografice, emailuri, etc
  • (KPI rata de conversie 25% din vizitator in lead)

Ce vom face impreuna:

Misiunea noastra este sa ajutam 9000 de companii B2B sa respecte legislatie in viguare in domeniile SSM, SU, HR, Mediu si RSVTI astfel incat sa nu pericliteze buna functionare a activitatii prin amenzi inutile, accidentari ale angajatilor, sau supendarea activitatii.

Vom oferi soluții practice si eficiente prin abordarea: incredre, predictibilitate, seriozitate, customer care, raspunsuri rapide, reprezentare la controale.

Ne vom integra ca si furnizor LEAN in procesul de vanzare al clientilor (un loc in top 3 furnizori)

Viziunea la nivel de echipa:

Lucram cu oameni liberi si asumati care stiu ca au gasit la noi un context unde sa isi foloseasca abilitatile.

Prin training, coaching și consultanta directa vom creste angajații ca intraprenori în procesul nostru B2B.

Cum lucram:

Intalnirile zilnice

Intalnirile zilnice sunt obligatorii in echipa noastra. In rest, iti poti face programul cu doresti, astfel incat sa iti faci treaba.

Intalnirile zilnice incep dimineata la 08:30 si dureaza aproximativ 15-20 de minute. Lunea nu avem intalnirea zilnica – avem intalnire saptamanala care dureaza intre 45 si 60 de minute. E nevoie sa te pregatesti pentru fiecare intalnire zilnica – sa iti verifici in avans KPI-urile si alte informatii.

Programul de lucru la noi in echipa este flexibil, atata timp cat participi la intalnirea zilnica, saptamanala (luni).

Daca preferi sa lucrezi dimineata foarte devreme sau seara foarte tarziu, este alegerea ta.

Important de stiut:

Aplica doar daca:

  • esti obisnuit (a) sa lucrezi pe rezultate, mai exact KPI pentru target de prospecti
  • vrei sa inveti constant lucruri noi si sa accepti ca nu le stii pe toate dar ca ai capacitatea de a invata
  • poti lucra independent si nu ai nevoie sa iti spuna “seful” la ce sa lucrezi astazi
  • Crezi in misiunea noastra! Nu glumim cand spunem ca omul de marketing face 50% din reputatia unei companii

Nu Aplica daca:

  • nu ai mai lucrat dupa proceduri de lucru inainte si nu folosesti template-uri in munca ta
  • Vrei un contract de munca standard unde seful iti spune ce sa faci si tu executi la comanda. Noi lucram cu PFA/SRL – legal si simplu. Primesti de la noi procedura ca sa poti face actele necesare si apoi suport anual pentru depunerea declaratiilor
  • faci treburile dupa ureche si crezi ca fiecare campanie are nevoie de bugete imense pentru a da rezultate

Extra : Lucram pe proiecte cu focus pe Obiective

Daca simti ca poti contribui mai mult, poti face parte din echipele de crestere.

Este o modalitate faina de ati folosi abilitatile unice si de a obtine beneficii din ceea ce iti place sa faci cel mai mult. Poti aloca pe aceste proiecte pana la 20% din timpul tau. Tu alegi obiectivul, tu alegi premiul, leader-ul aproba.

Ex obiective :

proceduri de lucru filmate,

constructia unui site intern de intrebari si raspunsuri pentru fiecare departament,

utilizarea unor sabloane pentru e-mail marketing,

constructia de sabloane pentru ofertele de vanzari,

template forecast marketing, categorie de produse,

avatar client nou,

profil linkedin companie etc.

Facem sesiuni de lucru si fiecare membru al echipei isi asuma sa faca ceea ce stie cel mai bine si ce il face fericit.

De obicei facem un proiect in 3 luni astfel incat sa avem timp sa il ducem la bun sfarsit si sa nu ne aglomeram ziua cu task-uri care ne impiedica sa ne indeplinim rolul in echipa.

In functie de competentele tale poti adauga si alte “roluri” vacante care sa-ti adauge venituri. O persoana poate fi implicata in maxim 3 procese. (Ex: un manager vanzari in echipa RSGE are si competenta de manager procese si se ocupa de inductia noilor colegi si este platit suplimentar pe aceasta competenta)

Suna tentant?

Hai in echipa RSGE!