November 19, 2022

Trei abilități pentru lucrul în echipă și colaborare

Trei abilități pentru lucrul în echipă și colaborare sunt necesare pentru a vă adapta cu ușurință la unele dintre schimbările de la locul de muncă, dacă ați început să lucrați de la distanță în timpul pandemiei (poate chiar ați constatat că le preferați).

Dar se aplică același lucru atunci când vă gândiți la forța de muncă? Conform cercetării echipei RSGE privind tendințele și perspectivele la locul de muncă, angajaților le este greu să simtă un sentiment de camaraderie față de colegii lor.

Trei abilități pentru lucrul în echipă și colaborare ajută la conectarea angajaților

Performanța generală a unei companii depinde de faptul că angajații săi se simt conectați unii cu alții. Dar unele abilități ale angajaților sunt utile, indiferent dacă locul de muncă este la fața locului, la distanță sau dacă folosește o paradigmă de lucru hibridă.

Puteți crea un mediu de lucru productiv, cu o cultură puternică a muncii în echipă și a colaborării prin stabilirea comunicării, respectului pentru diversitate și încrederii.

Specialiștii RSGE vă spun care sunt primele trei abilități pentru lucrul în echipă și colaborare:

  • Comunicarea între angajați

munca la distanță

Este intuitiv că abilitățile de comunicare eficiente permit un mediu de lucru în care angajații colaborează. Deși toți comunicăm, nu toată lumea o face atât de eficient pe cât ar putea.

Secretul unei comunicări eficiente pentru lucrul în echipă este să ai mereu în vedere că aceasta implică atât trimiterea, cât și primirea corectă a mesajelor.

Acest lucru ar putea fi o provocare, deoarece există atât de multe metode diferite de a comunica, dar dacă utilizați instrumentele adecvate, tot ce trebuie să spuneți va fi auzit clar.

Pentru a realiza o bună comunicare internă în ambele direcții, tehnologia ar trebui să fie implementată strategic. Puteți interacționa și conversa cu echipele dumneavoastră într-o varietate de moduri, permițându-le totodată să vă ofere feedback direct.

Pentru a vă puteți asigura că angajații nu ratează știrile și actualizările cruciale ale companiei, inginerii RSGE vin cu o soluție precum o aplicație pentru angajați.

În timp ce șabloanele și materialele pregătite de experți facilitează dezvoltarea și distribuirea în doar câteva clicuri, semnalizarea digitală și conținutul oferă oportunități de a îmbunătăți mesajele companiei pentru lucrul în echipă.

Pentru a realiza o bună comunicare internă în ambele direcții, tehnologia ar trebui să fie implementată strategic. Puteți selecta abordarea care are cel mai mult sens pentru mesajul și pentru publicul căruia îi este destinat.

  • Respectul pentru diversitate

Fiecare angajat al firmei dumneavoastră are o personalitate diferită, iar aceasta se extinde și asupra modurilor în care colaborează și funcționează pentru lucrul în echipă.

Dintr-o varietate de motive, inclusiv fundal cultural, competență lingvistică, generație, experiență de angajare sau dizabilitate, o parte din personalul companiei poate comunica mai eficient la locul de muncă decât ceilalți.

Construirea unei culturi la locul de muncă în care toată lumea se simte împuternicită să vorbească și încurajată să se asculte reciproc necesită un angajament față de diversitate, echitate și incluziune.

Angajatorii trebuie să țină cont de cerințele tuturor lucrătorilor și să angajeze personal care îi va ajuta să-și atingă obiectivele. Cu toate acestea, dacă vorbești despre diversitate, dar ai o forță de muncă omogenă (sau în scădere!), asta este o mare idee.

Pune-ți la dispoziție resursele de comunicare internă utilizând instrumente precum traducerea automată, creând locuri sigure pentru interacțiunea în comunitățile marginalizate și permițând angajaților cu vizibilitate redusă să contribuie.

Atunci când angajații tăi se simt respectați și apreciați de colegii lor și de conducere, este mai probabil să se implice activ și să lucreze împreună.

  • Încrederea stimulează munca în echipă

Vorbind despre sentimentul de prețuire, specialiștii RSGE spun că încrederea este esențială pentru stimularea muncii productive în echipă și a colaborării la locul de muncă.

Sunt necesare strategii diferite pentru a crea și susține încrederea în rândul personalului în situații de lucru la fața locului, la distanță și hibride. Totuși, transparența, onestitatea și instrumentele adecvate pentru a le activa pot ajuta foarte mult.

Există mai multe strategii pentru a crește încrederea în cadrul companiei, cum ar fi să aveți politici clare și deschise, să vă asigurați că membrii personalului sunt primii care află schimbările și să se ocupe rapid și eficient de comportamentul toxic.

Ofertă de echipamente de protecție personalizate, doar aici: https://ssmescu.ro/

Stabilirea unei culturi puternice la locul de muncă, bazată pe cooperare și lucrul în echipă

Cele mai bune locuri de muncă oferă resurse pentru distribuirea eficientă a informațiilor către personal într-o varietate de moduri. În plus, simplifică salvarea documentelor și garantează că acestea sunt în ​​siguranță și disponibile atunci când este necesar.

Atunci când membrii personalului pot coopera și comunica cu ușurință între ei, se construiesc atât legături personale, cât și profesionale care, în timp, cresc implicarea și încrederea pentru lucrul în echipă.

Chiar și cu aceste componente la locul lor, crearea unei culturi puternice la locul de muncă care apreciază munca eficientă în echipă și colaborarea necesită timp.

Cu toate acestea, oricine poate învăța abilitățile necesare pentru a ajunge acolo, iar resursele pentru lucrul în echipă care vor fi utile de-a lungul drumului sunt acum mai disponibile ca niciodată.

Accesați pagina RSGE pentru asistență sau monitorizare ca parte a serviciilor noastre de resurse umane pentru a vă menține pe dumneavoastră și compania dumneavoastră în siguranță în orice moment!