Working Agreement – Asistent Manager

Ce fel de persoana cautam pentru postul de Asistent Manager si care este rolul tau in echipa noastra:

Cautam o persoana reala si asumata. Noua, la RSGE, ne place sa fim diferiti si intelegem ca doar actionand ca o echipa in care fiecare are un rol si responsabilitati clare, pe care si le asuma inca de la inceput, putem face performanta.

Rolul tau este foarte important, avand legatura cu fiecare departament din firma.

Asistent Manager-ul este mana dreapta a Managerului si are responsabilitatea reputației companiei noastre, RSGE, pe care vrem sa o mentinem in zona de elita.

Alaturi de cine vei lucra si de ce este fain sa lucrezi in echipa RSGE:

Poti lucra de acasa (de oriunde ai fi), atat timp cat respecti intalnirile echipei. Detinatorul companiei este Stefan Panaitiu, iar Managerul tau direct este Emilia Florea.

Stefan a fondat RSGE in 2011 din dorinta de a oferi oricarei companii posibilitatea de a se degreva de povara activitatilor administrative obligatorii si cu impact asupra dezvoltarii afacerii (SSM, SU, RSVTI, HR, Mediu), dar si experienta de a interactiona cu experti intr-un mod in care sa simti ca discuti cu elite, care te ghideaza spre bine.

Daca iti faci treaba respectand procesele, cu siguranta te vei intelege cu noi.

In cadrul discutiei de la interviu vei primi toate detaliile, precum si suportul fizic cu informatiile parcurse, astfel incat sa poti lua cea mai buna decizie pentru tine.

Video Echipa RSGE:

Ce trebuie sa stii mai exact:

  • Sa urmezi procesul si procedurile pentru activitatile ce ti se aloca
  • Sa aduci valoare in interactiunea cu prospectii, colegii, furnizorii, autoritatile statului prin intelegerea modului in care acestia opereaza
  • Sa iti organizezi programul zilnic si sa participi la intalnirile de echipa cu atitudinea potrivita
  • Esti incantata sa folosesti tool-uri pentru gestionarea activitatii (ex. Zoom, CRM, pachetul Microsoft Office, etc) si ai abilitati tehnice de utilizare a tool-urilor digitale
  • Sa livrezi rezultatele pentru care ai venit in echipa RSGE

Responsabilitatile tale vor fi:

1. Vei Indeplini activitatile de secretariat (preluare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, pregatire diferite documente de management);

2. Activitati de protocol: responsabilitatea de a organiza deplasarile si activitatile de echipa (team building, delegatii, Party, zile de nastere angajati) Primirea vizitatorilor;

3. Programare si stabilire intalniri interne: Ex: Meeting echipa pe probleme legislative

4. Participa la intalnirile zilnice/saptamanale si completeaza Minuta

5. Politica de raspuns reclamatii / furnizori (produse deteriorate, receptionare produse gresit, etc)

6. Vei gestiona relatia cu unii furnizori;

7. Vei transmite documente prin posta, e-mail;

8. Vei gestionarea registrului de intrari – iesiri; (REGISTRATURA ACTE)

9. Vei aproviziona unele categorii de produse;

10. Organizarea documentelor in arhiva

11. Vei completa unele rapoarte – lunare si trimestriale – Rapoarte de analiza a pietei;

12. Vei actualiza procedurile interne ale companiei conform model, atunci cand este cazul;

13. Solutionare recuperare bani colete deteriorate Curierat

Ce vom face impreuna:

Misiunea noastra este sa ajutam 9000 de companii B2B sa respecte legislatie in viguare in domeniile SSM, SU, HR, Mediu si RSVTI astfel incat sa nu pericliteze buna functionare a activitatii prin amenzi inutile, accidentari ale angajatilor, sau suspendarea activitatii.

Vom oferi soluții practice si eficiente prin abordarea: incredre, predictibilitate, seriozitate, customer care, raspunsuri rapide, reprezentare la controale.

Ne vom integra ca si furnizor LEAN in procesul de vanzare al clientilor (un loc in top 3 furnizori)

Viziunea la nivel de echipa:

Lucram cu oameni liberi si asumati care stiu ca au gasit la noi un context unde sa isi foloseasca abilitatile.

Prin training, coaching și consultanta directa vom creste angajații ca intraprenori în procesul nostru B2B.

Principiile dupa care lucram:

Viziunea noastra este ca oricine  lucreaza cu noi sa  iubeasca ceea ce face si sa fie recompensata financiar pentru rezultatele pe care le are. Acest lucru este valabil si pentru clienti dar si pentru oamenii din echipa. Vom gasi implinirea in faptul ca facem ceea ce ni se potriveste  si ne vom uita pragmatic la rezultatele pe care le generam (target, clienti fericiti, clienti nemultumiti, venituri personale, calitatea vietii)

⚖️ Principii  Altii le mai numesc „valori”. Noi le spune Principii pentru ca ne calauzim dupa ele atunci cand trebuie sa luam decizii pentru business.

Predictibilitate Stresul la locul de munca este invers  proportional cu predictibilitatea. Cu cat munca noastra si a colegilor este mai predictibila, cu atat stresul resimtit este mai mic

Rapiditate Felul in care facem lucrurile vin din experienta sau din invatarea constienta. Atunci cand nu acorzi timp sa intelegi cu adevarat, complici lucrurile.  Orice lucru care iti ia mai putin de 2 minute – il faci imediat;

treci la actiune ca sa castigi claritate;

spui ce te deranjeaza imediat si nu aduni resentimente fata de colegi sau de clienti.

Harnicia – Harnicia este o consecinta a faptului ca iubesti ceea ce faci si faci ceea ce iubesti. In echipa noastra fiecare are libertatea sa actioneze in directia „abilitatilor unice”. Vrem sa lucram cu oameni liberi si asumati iar pentru asta, fiecare are datoria de a livra rezultatele pentru care face parte din echipa. Daca ceea ce faci nu ti se potriveste, este putin probabil ca vei putea sa livrezi rezultatele pe care ti le-ai asumat.

CrestereaIn fiecare dimineata unul din colegi va spune celorlalti ce a invatat ieri. Dezvoltarea personala este necesara daca vrem sa fim activi in echipa si job-ul sa nu fie ceva ce d-abia astepti sa termini ca sa incepi viata adevarata. Cresterea te împlinește, însă de multe ori doare. Doare pentru ca trebuie sa cauti activ momente si contexte in care sa cresti….si este greu, este un muschi nou pe care trebuie sa il folosesti.

Cum lucram:

Intalnirile zilnice

Intalnirile zilnice sunt obligatorii in echipa noastra. In rest, iti poti face programul cu doresti, astfel incat sa iti faci treaba.

Intalnirile zilnice incep dimineata la 08:30 si dureaza aproximativ 15-20 de minute. Lunea nu avem intalnirea zilnica – avem intalnire saptamanala care dureaza intre 45 si 60 de minute. E nevoie sa te pregatesti pentru fiecare intalnire zilnica – sa iti verifici in avans KPI-urile si alte informatii.

Programul de lucru la noi in echipa este flexibil, atata timp cat participi la intalnirea zilnica, saptamanala (luni).

Daca preferi sa lucrezi dimineata foarte devreme sau seara foarte tarziu, este alegerea ta.

Important de stiut:

Aplica doar daca:

  • esti obisnuit (a) sa lucrezi pe rezultate, mai exact KPI
  • vrei sa inveti constant lucruri noi si sa accepti ca nu le stii pe toate dar ca ai capacitatea de a invata
  • poti lucra independent si nu ai nevoie sa iti spuna “seful” la ce sa lucrezi astazi
  • Crezi in misiunea noastra! Nu glumim cand spunem ca Asistent Managerul face 50% din reputatia unei companii

Nu Aplica daca:

  • nu ai mai lucrat dupa proceduri de lucru inainte si nu folosesti template-uri in munca ta
  • Vrei un contract de munca standard unde seful iti spune ce sa faci si tu executi la comanda.
  • faci treburile dupa ureche si crezi ca merge si asa

Extra : Lucram pe proiecte cu focus pe Obiective

Daca simti ca poti contribui mai mult, poti face parte din echipele de crestere.

Este o modalitate faina de ati folosi abilitatile unice si de a obtine beneficii din ceea ce iti place sa faci cel mai mult. Poti aloca pe aceste proiecte pana la 20% din timpul tau. Tu alegi obiectivul, tu alegi premiul, leader-ul aproba.

Ex obiective :

  • proceduri de lucru filmate,
  • constructia unui site intern de intrebari si raspunsuri pentru fiecare departament,
  • utilizarea unor sabloane pentru e-mail marketing,
  • constructia de sabloane pentru ofertele de vanzari,
  • template forecast marketing,
  • categorie de produse, avatar client nou,
  • postari & management pe profil linkedin companie,
  • update & management lista de carti biblioteca
  • editare si postare curs / instruire (e-learning)
  • idei de podcast + ajutor in implementare
  • editare video
  • training-uri pe diverse teme: comunicarea in echipa, PR, NLP, cresterea productivitatii, time management, educatie financiara, etc.
  • editare produse (catalog site)
  • scrierea articolelor de specialitate
  • organizare moodle

Facem sesiuni de lucru si fiecare membru al echipei isi asuma sa faca ceea ce stie cel mai bine si ce il face fericit.

De obicei facem un proiect in 3 luni astfel incat sa avem timp sa il ducem la bun sfarsit si sa nu ne aglomeram ziua cu task-uri care ne impiedica sa ne indeplinim rolul in echipa.

In functie de competentele tale poti adauga si alte “roluri” vacante care sa-ti adauge venituri. O persoana poate fi implicata in maxim 3 procese. (Ex: un manager vanzari in echipa RSGE are si competenta de manager procese si se ocupa de inductia noilor colegi si este platit suplimentar pe aceasta competenta)

Suna tentant?

Hai in echipa RSGE!