Working Agreement – Lucrator Comercial

Ce fel de coleg cautam pentru postul de Lucrator Comercial si care este rolul tau in echipa noastra:

Cautam o persoana reala si asumata. Noua, la RSGE, ne place sa fim diferiti si intelegem ca doar actionand ca o echipa in care fiecare are un rol si responsabilitati clare, pe care si le asuma inca de la inceput, putem face performanta.

Rolul tau este:

  • Sa vinzi echipamentele din site-ul ssmescu.ro prin multiple canale: (outbound – telefoane reci, campanii de email marketing, si alte metode pe care le propune managerul direct)
  • Sa gestionezi depozitul si sa mentii ordinea. Sa faci receptia produselor;
  • Sa manipulezi produsele si te te ocupi de gestionarea comenzilor plasate pe site;
  • Sa contactezi cumparatorii si sa confirmi comenzile cu acestia, si sa le oferi recomandari de alte produse;
  • Sa te ocupi de ambalarea, coletarea si paletarea produselor si sa plasezi catre curier comenzile din afara Orasului;

Felul in care te manifesti la interactiunea cu fiecare lead (prospect) este unic si vrem sa te simti bine in pielea ta insa noi insistam sa urmezi procedurile si procesele deja documentate care te ajuta sa introduci in sistem detaliile solicitate fara eroare astfel incat sa oferim clientului siguranta si garantie totala pentru tot ceea ce facem!

Un lucrator comercial are responsabilitatea reputației companiei noastre, si a brandului RSGE, pe care vrem sa il mentinem in zona de elita.

Alaturi de cine vei lucra si de ce este fain sa lucrezi in echipa RSGE:

Pragramul de lucru este fix de luni pana joi intre 08:30 – 17:30, iar vinerea de la 06:30 la 15:30. Liderul tau este Stefan Panaitiu.

Stefan a fondat RSGE in 2011 din dorinta de a oferi oricarei companii posibilitatea de a se degreva de povara activitatilor administrative obligatorii si cu impact asupra dezvoltarii afacerii (SSM, SU, RSVTI, HR, Mediu), dar si experienta de a interactiona cu experti intr-un mod in care sa simti ca discuti cu elite, care te ghideaza spre bine.

Magazinul SSMescu a fost fondat in 2016 pentru a oferi o gama de produse de nisa HSE.

Daca iti faci treaba respectand procesele si procedurile, cu siguranta te vei intelege cu noi.

In cadrul discutiei de la interviu vei primi toate detaliile, precum si suportul fizic cu informatiile parcurse, astfel incat sa poti lua cea mai buna decizie pentru tine.

Video Echipa RSGE:

Ce trebuie sa stii mai exact:

  • Sa urmezi procesul de vanzare prin fazele lui clasice: calificare / stabilire nevoie / ofertare / follow-up ofertare / negociere / inchidere vanzare
  • Sa aduci valoare in interactiunea cu prospectii prin intelegerea modului in care acestia isi pot creste afacerea si cum isi aleg un furnizor de servicii si echipamente
  • Sa gestionezi comenzile, coletaria paletara si nonpaletara si sa te asigur ca fiecare client are o experienta placuta
  • Sa iti organizezi programul zilnic si sa participi la intalnirile de echipa cu atitudinea potrivita
  • Esti incantat/a sa folosesti tool-uri pentru gestionarea activitatii (ex. Zoom, CRM, pachetul Microsoft Office, etc) si ai abilitati tehnice de utilizare a tool-urilor digitale
  • Sa livrezi rezultatele pentru care a venit in echipa

Responsabilitatile tale vor fi:

  • Consilierea prospectilor (lead-urilor) noi si vanzarea produselor de care au nevoie
  • Realizarea Indicatorilor de performanta (KPI numar telefoane date, valoare comenzilor zilnice/ saptamanale/ lunare)
  • Prezentarea produselor si serviciilor, prin realizarea de cataloage si oferte pentru lead-uri

(KPI rata de conversie 25% din lead in client)

  • Introducerea activității de vânzări in sistemul CRM si completarea campurilor din pipeline, conform procedurilor (penalitate 50 lei consecinta neurmarire procedura)

Ce vom face impreuna:

Misiunea noastra este sa ajutam 9000 de companii B2B sa respecte legislatie in viguare in domeniile SSM, SU, HR, Mediu si RSVTI astfel incat sa nu pericliteze buna functionare a activitatii prin amenzi inutile, accidentari ale angajatilor, sau supendarea activitatii.

Vom oferi soluții practice si eficiente prin abordarea: incredere, predictibilitate, seriozitate, customer care, raspunsuri rapide, reprezentare la controale.

Ne vom integra ca si furnizor LEAN in procesul de vanzare al clientilor (un loc in top 3 furnizori)

Viziunea la nivel de echipa:

Lucram cu oameni liberi si asumati care stiu ca au gasit la noi un context unde sa isi foloseasca abilitatile.

Prin training, coaching și consultanta directa vom creste angajații ca intraprenori în procesul nostru B2B.

Cum lucram:

Intalnirile zilnice

Intalnirile zilnice sunt obligatorii in echipa noastra. In rest, iti poti face programul cu doresti, astfel incat sa iti faci treaba in echipa, respectand targetul lunar.

Intalnirile zilnice incep dimineata la 08:30 si dureaza aproximativ 15-20 de minute. Lunea nu avem intalnirea zilnica – avem intalnire saptamanala care dureaza intre 45 si 60 de minute. E nevoie sa te pregatesti pentru fiecare intalnire zilnica – sa iti verifici in avans KPI-urile si alte informatii.

Programul de lucru la noi in echipa este fix, participarea la intalnirea zilnica si saptamanala (luni) este obligatorie.

Este responsabilitatea ta sa te sincronizezi cu prospectii si cu programul afisat pe site, in intervalul obisnuit, de la 08:30 la 17:30.

Important de stiut:

Aplica doar daca:

  • esti obisnuit (a) sa lucrezi pe rezultate, mai exact KPI pentru target de vanzari
  • vrei sa inveti constant lucruri noi si sa accepti ca nu le stii pe toate dar ca ai capacitatea de a invata
  • poti lucra independent si nu ai nevoie sa iti spuna “seful” la ce sa lucrezi astazi
  • crezi in misiunea noastra! Nu glumim cand spunem ca Lucratorul comercial face 50% din reputatia unei companii

Nu Aplica daca:

  • nu ai mai lucrat dupa proceduri de lucru inainte si nu folosesti template-uri in munca ta
  • Vrei un contract de munca standard unde seful iti spune ce sa faci si tu executi la comanda. Noi lucram cu PFA/SRL – legal si simplu. Primesti de la noi procedura ca sa poti face actele necesare si apoi suport anual pentru depunerea declaratiilor
  • faci vanzari dupa ureche si crezi ca fiecare client are nevoie de un discount ca sa il convingi sa lucreze cu tine

Extra : Lucram pe proiecte cu focus pe Obiective

Daca simti ca poti contribui mai mult, poti face parte din echipele de crestere.

Este o modalitate faina de ati folosi abilitatile unice si de a obtine beneficii din ceea ce iti place sa faci cel mai mult. Poti aloca pe aceste proiecte pana la 20% din timpul tau. Tu alegi obiectivul, tu alegi premiul, leader-ul aproba.

Ex obiective :

  • proceduri de lucru filmate,
  • constructia unui site intern de intrebari si raspunsuri pentru fiecare departament,
  • utilizarea unor sabloane pentru e-mail marketing,
  • constructia de sabloane pentru ofertele de vanzari,
  • template forecast marketing,
  • categorie de produse, avatar client nou,
  • postari & management pe profil linkedin companie,
  • update & management lista de carti biblioteca
  • editare si postare curs / instruire (e-learning)
  • idei de podcast + ajutor in implementare
  • editare video
  • training-uri pe diverse teme: comunicarea in echipa, PR, NLP, cresterea productivitatii, time management, educatie financiara, etc.
  • editare produse (catalog site)
  • scrierea articolelor de specialitate
  • organizare moodle

Facem sesiuni de lucru si fiecare membru al echipei isi asuma sa faca ceea ce stie cel mai bine si ce il face fericit.

De obicei facem un proiect in 3 luni astfel incat sa avem timp sa il ducem la bun sfarsit si sa nu ne aglomeram ziua cu task-uri care ne impiedica sa ne indeplinim rolul in echipa.

In functie de competentele tale poti adauga si alte “roluri” vacante care sa-ti adauge venituri. O persoana poate fi implicata in maxim 3 procese. (Ex: un manager vanzari in echipa RSGE are si competenta de manager procese si se ocupa de inductia noilor colegi si este platit suplimentar pe aceasta competenta)

Suna tentant?

Hai in echipa RSGE!